تبلیغات
بدنسازی-فیتنس-برنامه تمرینی - رژیم غذایی قهرمان المپیا
بدنسازی-فیتنس-برنامه تمرینی
در این وبلاگ بهترین مطالب را در زمینه بدنسازی و فیتنس بیابید

لینکدونی

آرشیو موضوعی

آرشیو

لینکستان

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

رژیم غذایی قهرمان المپیا

پول اور

در روالی معمول از پول اور استفاده نمی کنم ، اما این حرکت برای درگیر کردن همزمان چندین عضله مفید است : زیر بغل ، سینه ، سراتوس و شکم .
فکر می کنم این حرکت به بهبود فیگور جفت بازو از جلو کمک می کند چون محلی از عضلات این فیگور را پرورش می دهد . به نظرم بدنسازان جوان باید پول اور در برنامه های تمرین خود هر از گاهی جای دهند چه با دمبل و چه با دستگاه . سوال این است که آیا حرکت باید در تمرین سینه باشد یا زیر بغل ؟ این حرکت بعد از تمرین سینه خیلی جواب می دهد و برای ایجاد کشش کل بالاتنه خوب است اما در حقیقت فشارش روی زیر بغل بیشتر از سینه است. هیچ پاسخی اشتباهی وجود ندارد، می توانید حرکت را با سینه یا با زیر بغل انجام دهید .

شروع ژیمناستیک

وقتی که دبیرستان بودن شروع کردم به ورزش ژیمناستیک . البته راگبی هم بازی می کردم و دو میدانی هم کار می کردم . این ۳ ورزش اصلیترین فعالیت های من در دبیرستان بود .ژیمناستیک را بعد از شکسته شدن آرنج در اثر موتور سواری شروع کردم . نزدیک بود که بازویم را از دست بدهم . بنابراین وقتی که دستم را گچ گرفته بودم تمامی اهداف و برنامه هایم را مشخص کردم یکی از اهدافم این بود که پشتک از پشت را یاد بگیرم . وقتی که گچ دست را باز کردم رفتم تا یاد بگیرم چگونه روی دست هایم راه بروم . در نهایت یاد گرفتم که چگونه پشتک از پشت را اجرا کنم و می دانید که در گذشته همه این حرکات به صورت ابتکاری به وجود آمد یعنی کل ژیمناستیک اعم از حرکات تمرینی ، حرکات روی خرک و…
وقتی که برای اولین بار شروع کردم به بدنسازی ، از پشتک عقب در برنامه های فیگورم استفاده می کردم. از انجام این کار بعدها منصرف شدم چون احتمال سر خوردن خیلی زیاد بود. خوب نبود اگر به خاطر یک سرخوردن به خاطر روغن روی صحنه حین پشتک زدن گردنم شکسته شود . در کل می توانم بگویم ژیمناستیک عضلاتم را خوب فرم داد و زیرسازی خوبی از قدرت و انعطاف پذیری ایجاد کردکه هنوزم در بدنسازی از آن بهره می برم . فقط از من نخواهید که پشتک بزنم ، اما به هر حال هنوزم می توانم انجامش دهم . اگر در ساحل باشم می توانم یکی اجرا کنم .

نمونه رژیم غذایی دوره حجم

وعده اول

۲عدد تخم مرغ  کامل ۱۰عدد سفیده تخم مرغ ، ۱۱۰گرم جودوسر وزن خشک ، ۱ برش نان گندم تست با کره بادام زمینی ، ۹۰گرم ماست و ۶۰گرم از خانواده توت و شاه توت به صورت مخلوط . 
۲۰ دقیقه بعد از وعده اول 
۱ وعده از مکمل ANAVITE 
2 عدد امگا ۳
ویتامین ب کمپلکس

وعده دوم ۱۱۰گرم برنج قهوه ای وزن خشک ، ۲۴۰ الی ۲۷۰ گرم ماهی ۹۰گرم سبزیجات

۱۰الی ۱۵ دقیقه قبل از وعده سوم   ۱ وعده آنزیم های هضم

وعده سوم

۲۷۰الی ۳۰۰ گرم سیب زمینی شیرین ، ۲۴۰ گرم بوقلمون ، ۹۰گرم سبزی ، ۶۰ الی ۹۰گرم آناناس تازه

۴۵ دقیقه قبل از تمرین

۱الی ۵/۱ پیمانه مکمل  SUPPER PUMP MAX 
15 الی ۲۰ دقیقه قبل از تمرین
۱ پیمانهAminoU ، نصف پیمانه Glycofuse، ۱ وعده Vasotropin یا وعده Anavite 3 عدد

حین تمرین

نصف پیمانه Size on max

بعد از تمرین

نصف پیمانه Size on max ، ۱ الی ۵/۱ پیمانه Glycofuse ، ۴۰ الی ۴۵ گرم isofusion

10الی ۱۵ دقیقه قبل از وعده ۴

۱ وعده آنزیم هضم

وعده ۴

۲۷۰ الی ۳۰۰ گرم سیب زمینی پخته ، ۲۴۰ گرم استیک ، ۱ عدد تخم مرغ کامل ، ۹۰ گرم سبزی

وعده ۵

۱۵۰ الی ۱۸۰ گرم برنج وزن خشک ، ۲۷۰ گرم ماهی سالمون ، ۹۰ گرم سبزی

وعده ۶

۱ برش نان تست گندم کامل
۱۰۰گرم پنیر کم چرب کاتیج
۱ قاشق غذا خوری کره بادام زمینی طبیعی
۵/۱ پیمانه Myofiusion elite

kerrimatzen.hatenablog.com
سه شنبه 2 خرداد 1396 04:27 ق.ظ
Hello! This is kind of off topic but I need
some help from an established blog. Is it very
difficult to set up your own blog? I'm not very techincal
but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about making my own but I'm not sure where to begin. Do you have
any tips or suggestions? With thanks
Minnie
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 09:47 ق.ظ
Hi there, You've performed a fantastic job. I'll certainly digg it and in my view recommend to my friends.
I'm sure they will be benefited from this web site.
BHW
جمعه 25 فروردین 1396 08:28 ق.ظ
Helpful information. Lucky me I found your site by accident,
and I'm shocked why this accident did not came about in advance!
I bookmarked it.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

درباره وبلاگ

برنامه تمرینی،کاهش وزن و... برای تمامی سنین
مدیر وبلاگ : ارسلان زلیخایی

آخرین پست ها

جستجو

نظرسنجی

  • بهترین بدنساز تاریخ بنظر شما کیست ؟











نویسندگان

پیچک

  • کد نمایش افراد آنلاین